21 May, 2012

Hair Treatment~~~

Assalamulaikum Perp!!! Lama tak blogging,sebenarnya kurangan idea serta kesempitan masa, maklum la buzy memanjang dengan business den yang baru nak berkembang..HuahUaaaa

Sebenarnya dah beberape minggu kulit kepala aku ade masalah, kegatalan ,keguguran dan semua masalah rambut aku menghidapi. Disebabkan aku tak mampu bertahan lagi dengan keadaan rambut lalu semalam aku mengambil keputusan untuk menbuat Hair Treatment dekat APT Bukt Tinggi,Klang.

Masa aku masuk kedai itu, amoi yang kerja aku tanya “ye mau buat ape?” , then aku cakap aku nak buat treatment, Pastu amoi yang nama dia NIKI bawa aku scan kulit kepala otak aku, Perghhhh Terkezut den melihatnya, kulit kepala aku penuh dengan keminyakkan yang drastic, then dia tunjuk bertapa tidak sihatnya rambut aku. Kulit kepala kita berlubang2 dan setiap satu lubang tu akan ade 3 helai rambut dan jarak nya dekat2 aje. Tapi bila dia scan kulit kepala aku setiap satu lubang rambut hanya ade satu helai aje dan jarak rambut punya la bapak jauh, naik kete pon tak sampai kot.

So nak buat kan cite, rambut aku ada potensi untuk botak,Oh MY Parda… ERk tak nak aku!!!! Jadi aku mangambil keputusan untuk menbuat Treatment.

Kulit Kepala aku rasa sedap sikit sekarang, kegatalan da berkurangan ok sikit la. Then aku kena buat lagi treatment ini lebih kurang  3 kali.. Kopak la duit aku.. hahhahahha




No comments: