14 June, 2011

Juara AF Yang Terakhir-Hazama


Salam, Lama tak berblogging, hari aku nak berceloteh pasal kemenangan monkey kesayangan aku HAZAMA, serius kawe tak tipu dia cute macam monkey, So Sweet! Heart him so much~lalala

Betol kan macam monkey tercomel kan... waaa (aku angau ker?) hahaha

Ok la berbalik dengan kejayaan dia kecapai,1st sekali aku nak tabik spring dekat hazama sebab tak pernah jemu mencuba nasib dalam bidang nyayian ini.  Satu penantian yang sangat berbaloi, Even aku sendiri rasa aku takde kesabaran nak menunggu untuk 5 tahun,satu tempoh masa yang sangat lama. Wa caya sama lu la hazama, heart you!

Mula-mula masa Paknil mengumumkan ade operasi gugur aku macam erk ape ni?  Then di akhir-akhir konsert semua calon pelajar buat persembahan. Bermula dengan Fir, lepas tu Hani , Fina dan akhir sekali Hazama. Aku tengok Hazama keluar dengan gaya rambut itu bikin aku kurang selesa dengan penampilan dia, tapi bila dia start nyanyi aku da macam terpukau. And one word in my mind that time -WOW.

Rezeki dan jodoh dia dah ditakdirkan untuk dia menjejak kaki ke AF. Itu rezeki dia! Tapi aku still  tak faham kenapa ada pihak yang tak bersetuju dengan dia. Bagi aku Hazama sangat bagus, he have present on stage and he is performer as what Faizal Tahir has told in konsert ke 6. Dan sebab kebagusan dan kesungguhan dia melakukan kelainan dalam konsert telah menobatkan dia sebagai Juara!!!

For me Hazama is the best. Lantak kat orang nak cakap apa pon, dia masuk ikut pintu belakang, juara dirancang or anything yang berbau dengki dan iri hati dengan kejayaan Hazama aku tak kisah dan aku tetap minat dengan monkey kesayangan aku ni. Baru-baru ini aku terbaca satu comment kat ruangkan chat mengatakan hazama takde pakej nak jadi artis. Aku berbulu hati panas je minah tu cakap mcm tu, punya la comel hazama tu dia kata takde pakej, sawan ke apa?

Anyway aku teramat minat tahap gaban dengan insan yang bernama Hazama. I heart him so strong! 



*sebak aku time hazama buat ucapan*
 All the best Hazama lepas ni~

  

Miss Harano

No comments: